#2016-04-15 00:21:24 

bombastyczna19

Użytkownik

Witajcie drodzy. Jako absolwentka studiów pedagogicznych szukam pewnych informacji edukacyjnych dotyczących egzaminów z języka angielskiego dla dorosłych, które wspomagałyby proces rekrutacji na studia oraz przy zatrudnianiu nowego pracownika za granicą. Nie mam zbytnio doświadczenia w tej materii i jedynie cos słyszałam to trochę danych o egzaminach Cambridge English takich jak CAE, BULATS, CPE czy BEC, które znalazłam na stronie fce.pl. Informacje z tej strony w zupełności mi wystarczą. Szukam natomiast egzaminów innych niż Cambridge English. Być może Pearson coś organizuje czy Oxford.

#2016-04-15 02:13:23 

Paweł Stasiak

Użytkownik

Cześć. Ja słyszałem tylko o GMAT. Z oficjalnych źródeł wynika, że GMAT jest test własnością Graduate Management Admission Council. Rada jest międzynarodową organizacją non-profit. Składa się on z kilku szkół biznesu, które dostarczają produkty i usługi dla instytucji akademickich i przyszłych studentów szkół zarządzania.
#2016-04-15 03:13:56 

borkowski

Użytkownik

Potwierdzam mojego poprzednika. Egzamin to znormalizowana ocena, która jest powszechnie używana przez programy administracji Graduate Business (np MBA, Master of Accountancy, Master of Finance, itp). Jest on używany do pomiaru ilościowych, werbalnych, analitycznych i zintegrowanych umiejętności rozumowania języka angielskiego osób aplikujących na studia czy do pracy. GMAC przewiduje również egzaminy z Badań i analiza rynku, którego celem jest wspomaganie zarządzania wśród absolwentów przyjmowanych do pracy i specjalistów podejmujących świadome decyzje i służy jako źródło informacji dla dziennikarzy i członków społeczeństwa zainteresowanego informacjami na temat edukacji zarządzania oraz roli, jaką odgrywa w gospodarce światowej.
#2016-04-15 05:37:05 

ciekawaswiata

Użytkownik