#2016-11-10 02:48:02 

xxxrybkaxxx

Użytkownik

Pomyślałam ostatnio, że w wolnym czasie chętnie byłabym hostessą… zawsze można nabrać trochę doświadczenia i zarobić trochę grosza. Studiuję weterynarię, mam wiele zainteresowań, znam angielski na wysokim poziomie. Nie jestem zbyt wysoka, ale mam dobrą figurę, uwielbiam nosić szpilki i mam długie, blond włosy. Myślicie, że nadaję się na hostessę? Ale nie tylko taką do stania po supermarketach, też na bankietach i innych ciekawszych okazjach? Gdzie się zgłosić? Może znacie jakieś dobre agencje.:)
#2016-11-10 04:02:31 

Justysia

Użytkownik

ja od roku pracuję jako atrakcyjna hostessa w Gdańsku – a przynajmniej tak mnie reklamują.:D Fajna praca, można poznać wielu ciekawych ludzi i podbudować swoje zdolności interpersonalne. Jeśli umiesz się pokazać to wzrost nie powinien mieć dużego znaczenia. Angielski i wiele zainteresowań to atut przy doborze hostessy na eventy, choćby wspomniane przez Ciebie bankiety.;)
#2016-11-10 06:26:13 

1zwielu

Użytkownik

Myślę, że się nadajesz. O ile naprawdę jesteś ładna i masz podejście do ludzi.:) Agencja hostess Caneli robi zawsze porządną selekcję zanim kogoś przyjmie, ale potrafi docenić atuty zgłaszających się do nich dziewcząt. Jestem w tym nowa, bo pracuję dopiero od dwóch miesięcy, ale już bardzo mi się to podoba. Niestety musisz się przygotować na różne zlecenia. Ale tak naprawdę ten supermarket to dobry start.:)
#2016-11-10 07:48:27 

modnisa

Użytkownik

ja też tak myślę. Przede wszystkim w każdym zawodzie idzie się po szczebelkach w górę, powoli, nikt nie zaczyna od najwyższych pozycji. Ja traktuję markety jako ten pierwszy stopień.
#2016-11-10 08:52:22 

1zwielu

Użytkownik

dokładnie. I jednak na początku jest się trochę niepewnym, a na stoisku w markecie można się szybko wyrobić. Gdyby od razu puszczali na wielkie gale bez doświadczenia to mogłoby się kiepsko skończyć.;) a każdemu zależy, by wypadło jak najlepiej.
#2016-11-10 09:25:53 

xxxrybkaxxx

Użytkownik